2015. január 24., szombat

Help!

Sziasztok! 

Nos lenne egy nagy gondom háttért illetően.
Találtam pár képet és szeretném ha megszavaznátok, hogy melyik maradjon fent.
Holnap jön is a következő fejezet, remélem várjátok :)
Ha nem túl nagy kérés reklámoznátok a blogom?
Tudom, hogy nekem kéne mindenkit meghívogatnom, de túl sok időbe telik és nem
hiszem, hogy örülnének neki túl sokan. De ha nem az sem baj. :) :$
Akkor szavazzatok a képekre :) és holnap jelentkezem.
Oldalt közvélemény kutatásban kiteszem a számait a képeknek :)
Ha nem tetszenek a képek amiket felraktam em@ilen is írhattok és küldhettek :)
kalovics95@citromail.hu

Pusszantás Bubi 


1.

2.

3.

4.

1 megjegyzés:

  1. Szia Bubi☺. Ha hiszed vagy nem, èn nem szoktam olvasni de nekem igen tetszik az öszes fejezet
    Már várom a köv. fejezetett :)

    VálaszTörlés