2015. január 25., vasárnap

6. fejezet 1. rész

6.




Raffira nézek mire visszateszi a fejét és nem is foglalkozik velünk. Áruló! Elengedi a lábam, hogy a dereka köré fonjam és egészen a cipőm sarkáig viszi az ujjait. Hallottam már és olvastam is róla, hogy a pasik imádják a női magas sarkúkat. Vajon Gideon is szereti? Beletúr újból a hajamba és belebámul a szemembe. Mielőtt tényleg a lábamra állít, végigsimít a lábamon, a fenekemen és megnyalja az ajkait. Megigazítja az ingjét és elhúzódik, mintha megégettem volna.

-      Miért nem eszel? - kérdezi a szemembe bámulva.
-      Már megint itt tartunk? - sóhajtok fel.
-      Nézd az apád jó ember! Fájt neki, hogy így bánsz vele - húzódik el.
-      Szeretem őt, de... Mindegy - bámulom a földet.
-      Raffi úgy védelmez téged, mint egy anyatigris. Teljesen elbűvölted és nem ő az egyetlen - emeli fel a fejem.
-      Raffi pólyás korom óta velünk van - vonok vállat.

Bólint egy aprót és teljesen elhúzódik. Gyors témaváltás volt Mr. Szexiség. Leszállok az asztalról és nekiállok dolgozni. Leül elém és egész végig figyel. Lopva rá nézek és végigmérem. Egy sötétkék farmer, fehér ing van rajta. Otthon is így mászkál vagy totál meztelenül? Valószínűleg mindegy, mindenben jól néz ki. Kicsit elkalandozok az előbb történteken. Kár, hogy nem szoknyában vagyok. Akkor még jobban éreztem volna az ujjait végigszáguldani a bőrömön.

-      Felveszlek hozzám dolgozni - szólal meg.
-      Mi? - pislogok rá.
-      Egy feltétellel - mormolja.
-      Nem akarok nálad dolgozni - dőlök hátra.
-      Egy évig mellettem fogsz dolgozni és minden terved kivétel nélkül az enyém - fojtatja, mintha meg se hallotta volna, amit mondtam.
-      Ezt hívják megvásárlásnak. Azt hiszem süket vagy! Nem fogok és nem is akarok nálad dolgozni. Nem bírom, ha parancsolgatnak - nézek a szemeibe.
-      Semmit sem tudsz még az építészetről - rázza meg a fejét.
-      Oh, mert te nem ott kezdted ahol én? - gúnyolódok.
-      El fogod fogadni az ajánlatomat! - áll fel.
-      Mert ha nem? Kényszeríteni fogsz? - sóhajtok mérgesen.
-      Számításba vesszük azt is - ránt fel a székből.

Már harmadjára pakol fel az asztalra és rátapad az ajkamra. Lefogja a kezeim és az asztalra szegezi őket. Túlságosan ismerős nekem ez a helyzet. Megadóan elveszek az ajkai ízében és kisebb erőlködés közt beletúrok a hajába. Nem lenne ezt szabad! Ő más, nagyon más.   

-      Mi a francot művelsz? - húzódok el.
-      Megmondtam, ha gúnyolódsz velem.... - rángatja a nadrágom gombjait.
-      Nem akarom, hogy megdugj - ellenkezek.
-      Oh, de hogy is nem! Pontosan annyira akarod mint én. Ne tagadd le! - néz a szemembe.
-      Ne bánj velem úgy, mint egy szajhával - motyogom.

Megáll a mozdulatban és felemeli a fejét. Gyengéd csókot nyom az ajkamra és végigsimít az arcomon. Egyedül maradok és visszahúzom a nadrágom. Teljesen őrült vagyok! Ha mellette kellene dolgoznom elveszteném az eszem. Az utóbbi tíz percben is ez történt. Nem lehetek olyan, mint anya. Le kell ragadnom egy férfi mellett. Mellesleg mi az, hogy dolgozzak nála? Nem vagyok a tulajdona. Még csak rokonok sem vagyunk. Épp, hogy rendet teszek az asztalon, amikor anya belép.

-      Rayen itt van és beszélni akar veled. Küldjem el? - néz rám kérdőn.
-      Ne! Mindjárt megyek - veszem fel a kardigánom.
-      Jó, a kertben van. Azok után amit veled művelt nem fogom beengedni a házba. Megmondtam, hogy maradj távol tőle! - néz rám olyan, én megmondtam, hogy igazam van tekintettel.
-      Anya kérlek... Hagyjuk - rázom meg a fejem.

Becsukom az ajtót és kimegyek hozzá. Raffi mellém szegődik és egészen Rayenig kísér. Leül mögém és folyamatosan vicsorog. Ő az én személyi testőröm. Bezzeg Gideon bejön neki. 

-      Beszélni akarsz, beszélj - mondom bunkón.
-      Csak szólok, hogy a gróf leállt a hazugságaival. Az egyik szobalány megvádolta nemi erőszakkal és fel is jelentette. Vigyázz vele! Úgy hallottam bosszúszomjas - mereng el Raffin.
-      Ne nézz Raffi szemébe mert megtámad! Tudok vigyázni magamra Rayen! Még valami? - sóhajtok fel.

Egy szempillantás alatt magához ránt és megcsókol.  Raffi felmorran és megrántja a farmerom szárát. Elegem van, hogy mindenki úgy bánik velem, mint egy ronggyal, akit ide oda ráncigálgatnak és letámadják, ha úgy tetszik. Elszakad az ajkamtól és elindul a ház felé. Felsóhajtok és beletúrok a copfomba.   

-      Csak vigyázz magadra! - mondja halkan.
-      Vigyázok! - lehelem magam elé.     

Ilyenkor érzek úgy, hogy nem akarok grófné lenni csak egy normális nő. Utoljára akkor éreztem ilyent amikor apa elment és itt maradtam egy férfifaló anyával. Párizs grófnője, az örökös ugyanolyan útra tér, mint az anyja. Még belegondolni is rossz. Raffi megnyalja a kezem és bemegyek. Előkutatom a turmixom alapanyagait és csinálok magamnak egyet. Tényleg olyan sovány vagyok, ahogy mások mondják? Nem zuhanhatsz össze! Szólal meg a fejemben egy vészkorong. Miközben iszom a turmixom, lassú zenéket kezdek el hallgatni és vagyok olyan érzelgős, hogy könnyezni kezdek. Lecsúszok a földre és kiengedek magamból mindent. Raffi mellém fekszik és az orrával a fejem bökdösi. Átkarolom és belefúrom az arcom a szőrébe. Nem zavar, hogy pézsma illatom lesz csak ölelem és sírok. Fogalmam sincs mennyi ideig ülök a hideg kövön csak érzem, hogy valaki néz. Felemelem a fejem és megtörlöm az arcom. Sminkfoltos lesz a kabátom ujja, de nem érdekel. Gideon zsebre tett kezekkel áll az ajtóban és a száját rágcsálja.

-      Mi az, még sohasem láttál síró nőt? - nézek rá.
-      Grófnőt még nem - von vállat.
-      Jellemző - mondom halkan.

Feltápászkodok és megsimogatom Raffit. Kifújom az orrom és mintha minden rendben lenne felkapom a turmixot és elindulok a szobám felé. Ellépek mellette és nekiütközik a vállamnak. Elkapja a karom és magához ölel. A nyaka köré fonom a karjaim majd egy sóhajjal beszívom az illatát. Beletúrok a fekete kócos hajába és hozzá bújok. A derekamra fonja a karjait és egy puszit kapok a fejemre.  

-      Seggfej voltam bocsáss meg - mondja halkan.

Felnevetek és elhúzódom. Lesimítom az ingjét majd végigsimítok az arcán is. A tenyerembe fordítja az arcát és letörli az utolsó útnak indult könnycseppem.

-      Mennyi időt kapok a gondolkozásra? - pislogok.
-      Amíg vissza nem megyünk - mosolyog rám.
-      Értem - bólogatok. 

Esküszöm napokat gondolkoztam rajta. Folyton csak ez járt az eszembe. Mielőtt apáék hazamennek eldöntöttem. Ha elmegyek Raffit nem vihetem magammal. Az államokban engedély kell. Számtalanszor próbáltam Gideon elé állni az ötlettel. Végül csak arra jutottam, hogy bámulom, ahogy Ms. Barbieval enyelegnek. Nem értem mit eszik azon a nőn. Még azt sem értem, mit eszek én őrajta. Talán gyengém a fekete haj, kék szem kombináció vagy ő maga. Szombat délután megkeresem őt és megmondom neki, hogy elfogadom az ajánlatát. Mintha tudná miért megyek, rám néz és egy sunyi mosoly vonul át az arcán.

-      Elfogadod az ajánlatomat? - kortyol bele a kávéjába.
-      Nem fogok veled lakni és nem fogsz nekem parancsolgatni! - fonom magam köré a kezem.
-      A főnököd leszek még jó, hogy parancsolgatok neked! - vigyorog rám.
-      Élvezed, hogy állandóan ezt csinálod? - forgatom a szemem.
-      Csak azóta, hogy találkoztunk - néz rám villanó szemekkel.
-      Jól szórakozol rajtam? - dőlök az ajtófélfának.
-      Túlságosan makacs vagy és igen nagyon jól - nyalja meg az ajkát.

Megrázom a fejem és megkeresem apát. A nappaliban beszélgetnek amikor betoppanok. Elmondom neki, hogy elfogadtam Gideon ajánlatát és New Yorkba költözöm. Anya teljesen kiakadt amikor nézőpont elé állítottam. Jövő héten kedden már utazok is. Nem hagyom itt Raffit. Anya képes lesz elaltatni vagy rosszabb. Felveszek egy rövid nadrágot meg egy fehér inget és kimegyek napozni. Imádom a hőséget és a lenge, nyárias ruhákat. Kifekszem Ms. Barbie mellé napozni. Egy alig takaró bikini van rajta. Hatalmas mellei vannak, ami közel sincs az igazihoz. Szóval ez jön be az összes nagymenő pasinak?

-      Mit bámulsz? - förmed rám.
-      Nem kéne napoznod cicavirág. Még a végén kilyukadnak a hatalmas lufiid - gúnyolódok.
-      Természetesek! Nekem legalább van - néz végig rajtam.
-      Oh, kérlek - forgatom a szemeim.
-      Ja és maradj távol Gideontól! Nem bukik a magad fajtákra - piszkálgatja a körmét.
-      Ever, Syd - ül le közénk az említett.
-      Bocsánat, de elment a kedvem. Inkább sétálok - kelek fel.

Raffi mellém szegődik és elindulunk a kijelölt tisztáson. Elég jól elvagyok amíg Gideon nem csatlakozik mellém. Szándékosan követ vagy imádja a vérem szívni? Esetleg kedvel, ami nem nagy valószínű.

-      Hol hagytad, hogy is hívják, Ever? - nézek rá.
-      Napozik - lép mellém.
-      Most komolyan Gideon? Ilyen nőkre buksz? - kérdezem kedvesen.
-      Fogalmam sincs. Nem akarok kapcsolatot. Ever nem fáraszt le - von vállat.
-      Csak a pénzed eszi - motyogom magam elé.  
-      Lakhatsz nálam, amíg nem találsz lakást - vált témát.
-      Nem akarok nálad lakni! - torpanok meg.
-      Raffi nálam ellehetne - dugja zsebre a kezét.
-      Leakarsz kenyerezni? - nézek rá.
-      Csak egy ajánlat volt - nyalja meg az ajkait.
-      Nincs szükségem a segítségedre! - motyogom.
-      Az francokat nem! - csattan fel.
-      Nem vagyok már öt éves. Tudok lakást venni és vigyázni is tudok magamra - indulok el újból.

Felkap a vállára és a legnagyobb fűbe lefektet. A fejem mellé nyomja a kezeim. Még így is látszik, hogy sokkal erősebb és magasabb nálam. Dühösen szikráznak a szemei, amint megtalálja a tekintetem, amit igyekeztem elkalandoztatni a testén. Nagyon vonzó, Istenem de még mennyire, hogy az.

-      Nem fogom végig nézni, ahogy belesétálsz valami idióta csapdájába és megerőszakolnak vagy kirabolnak! Olyan rohadtul makacs és büszke vagy! Nálam fogsz lakni egy darabig. Vita lezárva! - morogja.
-      De... - próbálok magyarázni.          
-      Fogd már be és hallgass rám! - sóhajt fel.
-      Raffi nem szobakutya - motyogom.
-      Egy órányira van a házam a belvárostól - enged el.
-      Ott laksz azzal a kibírhatatlan nőszeméllyel? Mert, ha igen én aztán nem megyek... - félbeszakít.
-      Syd fogd már be az ég szerelmére! - húz fel a fűből.

Mire visszaérünk a házhoz a kezem totál leégett. Bekenem hűsítő krémmel és felfelé menet meglátom apát anyával csókolózni. Anya teljesen megőrült? Apának már van másik felesége és... Elég! Ez már nem az én dolgom. Gideon is látja amit én és elindul feléjük. Lefutok a lépcsőn és kisebb botlással majdnem kitöröm a nyakam. Épp, hogy elérem a karját. Gyorsan berántom a mosókonyhába és beesünk az ajtón. Én a hátamra, míg ő rám. Megtámaszkodik a derekam mellett és összehúzott szemekkel néz rám.

-      Ne avatkozz bele! - rázom meg a fejem - Apa lerendezi - nézek a szemébe.

Felhúz a földről és egyedül hagy. Este újra mászkálni kezdek a házban. Álmos sem vagyok és ilyenkor nem kell Gideont bámulnom. Felsóhajtok és mire leérek a lépcsőn egy félmeztelen testbe ütközöm.

-      Leszokhatnál erről - kap a derekamhoz.
-      Igen tudom, blabla - sóhajtok fel.
-      Ne feleselj velem Hamupipőke! - suttogja a fülembe.
-      Miért? Nem kapom meg az üvegcipellőmet? - simítok végig a felsőtestén.

Felfedező útra indul a keze a hálóingem és a csipke bugyim szélén. Végigsimít a fenekemen és a csípőjéhez húz. A fülemhez hajol és a foga közé veszi a fülcimpámat. Teljesen átkarol a hosszú kezével és visszafolytok egy nyögést. Ahogy lejjebb halad a nyakamon úgy vándorol a keze is. Belekapaszkodok a vállába és hátrahajtom a fejem.

-      Csak egy jó éjt csókot kapsz - mormolja.
-      Nem lehetne kettőt? - szuszogom.   
-      Ne légy mohó - tapad az ajkamra.

Amilyen forrón simogatott, olyan forrón is csókolt meg. Teljesen elengedtem magam és nekidőltem a testének. Végül megszakította a csókot és felvitt az ágyamba. Amint lehunytam a szemem, mintha álmodtam volna az egészet.

Sziasztok! 

Hát meg is érkezett a következő rész. Igen, jól látjátok még csak az első fele. Köszönöm a komit és a pipákat és a kritikát is Lee&Pepi- nek, hogy megcsinálták. egyébként az ő oldalunkon megnézhetitek a kritikámat, ha valakit érdekel. Lee&Pepi desing blog

Köszönöm a kritikát még egyszer, ha olvasnátok :D Igyekszem betartani jó párat. 
Holnap hozom a második részét a fejezetnek. Oldalt kiteszem Gideon képét amint megtalálom a megfelelő képet hozzá. Nos nagyon nem tudok mit mondani. Szavazzatok a háttér miatt oldalt. 
Hibákért bocsánat, aki szeretne BÉTA lenni szívesen fogadom. :) Zenét mindenki maga ízlése szerint hallgasson :)
Jó olvasást és várjátok a holnapot. :) 
Pusszantás Bubi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése