2015. február 14., szombat

9. fejezet

9.



Szerdán már alig vártam, hogy hétvége legyen. Kissé kimerítő volt a tegnapi nap. Majdnem rám zuhant egy gipszkarton és Gideonnal egész éjjel szeretkeztünk. Kicsit még új fogalom ez mindkettőnknek. Mindketten a gyors és domináns szexhez vagyunk szokva. Frank azóta egyedül megy ki az építkezésre. Azóta meg sem meri kérdezni, hogy Gideon majdnem nekiment. Csütörtök este elmentünk vacsorázni és az összes nő végignézett rajtunk. Leginkább a partnerem volt a fantáziájukban. Persze kit érdekelne egy terhes nő, aki féltékeny volt egész vacsora alatt. Igen az voltam, pedig megfogadtam még indulás előtt és az odavezető út alatt is, hogy nem leszek az. Igazi modell arc lehetne, ha ezt akarná. Nos, szerencsére maradt az építészetnél. Vacsora alatt kielemeztük egymás életét. Egyszerű kertes házban nőtt fel a húgával. Azt hiszem, ha öccse lenne, ő is ugyanígy nézne ki csak fiatalabb kiadásban. Kis korától fogva hozta a rossz fiú formáját. Ha büntetésbe került, valahogy mindig kiszökött vagy addig fűzte az anyját amíg ki nem engedte. Legtöbbször nem sikerült neki. Mesélt még a középiskolás szerelméről és az egyetemes bulikról is. Ő legalább élte az életét, nem úgy mint én. Minden lépésemre dadák és testőrök vigyáztak. Azt sem tudtam mi az-az óvoda. A mi családunkban más volt minden. Legalább most huszonkét évesen, felnőtt fejjel megtudom a normális életet teremteni magamnak. Ha úgy vesszük "normális". Pénteken Katrin este átjön, segít ruhát választani. Anya átküldette az összes ott lévő ruhám, amit még egyszer sem húztam fel. A legtöbb karácsonyi partikra, születésnapokra vagy valamilyen ünnepre volt a gardrób szobába felakasztva. Most viszont az összes itt van az ágyamon. Hatkor csengetnek és Kat feldúltan jön be a nappaliba.

-      Komolyan, ha még egyszer végigmotoznak azok ott kint, balhét csapok! - dobja le a táskáját.
-      Neked is szia - nevetek fel.  
-      Szia, te gyönyörű pocaklakó - gügyög a kicsinek.
-      Még csak két hónapos, nem érti amit mondasz neki - rázom meg a fejem vigyorogva.
-      Én leszek a legjobb keresztanyukája, akit ismerni fog - húzza ki magát.

Felakasztom a kabátját a táskájával együtt és felmegyünk az emeletre. Végigsimítja a fakorlátot és elidőzik a látványon. Nekem egyszer sem tűnt fel, hogy milyen egyedi és mintás, már annyira hozzászoktam ehhez. 

-      Ezt, hogy szoktad meg ilyen hamar? - álmodozik.
-      Mintha nem töltöttél volna nálunk egy csomó időt. Ez ugyan az - vonok vállat.
-      Nem. Nem ugyan az! Ez otthonosabb - lép mellém.

Igaz, hogy hetek óta itt lakom, de nem igazán gyönyörködtem a házban. Túlságosan lefoglalt a munkám és Gideon. Az eszembe sem jutott, hogy körbejárjam a házat. Bár a nappali és az előtér már először megfogott. Egyszerűen odavagyok a boltívekért és a kőburkolatos falakért. Kat egyesével kicsomagolja a ruhákat és gondolkodva néz rám majd vissza. A hosszúakat vissza is csomagolja majd a koktél ruhákkal kezd el szemezni. Végül egy királykék koktélruhát nyom a kezembe és elküld felpróbálni. Amint belenézek a tükörbe rábólintok. Felakasztom és lemegyünk a konyhába. Halkan zenét kezdünk el hallgatni és teletömjük magunkat csokival. Elég jól elhülyéskedünk és szóba kerül az esküvő is. Kettesben sosincs ezzel gond. Nem ismerem a barátait sem és teljesen őt sem.
 
-      Elképzelted már, hogy fog bemutatni New York leggazdagabb pasija? - poénkodik.
-      Számít az? - bámulom a csokit.
-      Mégsem mondhatja azt, hogy kamu barátnője vagy - néz rám.
-      Nem is tudom. Még nem beszélgettünk erről - vonok vállat.
-      Nem kellett volna ezt felhoznom ugye? Basszus elszomorodtál - túr bele a hajába.
-      Nem, semmi - rázom meg a fejem.
-      Hülye liba vagyok - ölel át hátulról.
-      Már megszoktam! - fogom meg a kezét.

A kényes témánk után lassan elindul hazafelé. Raffi előtűnik a konyhaajtóban és leül velem szembe. Hogy a francba jutott ki? Ha lelövik nem tudom mit csinálok. Megetetem és nekiállok én is enni. Miközben melegítem a kaját táncolok egy kicsit. Két kar fonódik a derekam köré és egy száj tapad a nyakamra.

-      Szia - szorít magához.
-      Nem illik bámulni nem mondták még? - fordulok felé.
-      Szeretem nézni, amikor táncolsz - fordít maga felé.
-      Ott lent is? - harapok az ajkamba.
-      Főleg ott - vigyorog rám.

Felnevetek és lehúzom magamhoz a fejét. Lágyan megcsókol és belemarkol a fenekembe. Teljesen hozzá simulok és mögöttünk sercegni kezd a csirke. Elhúzódok és lejjebb veszem a gázt. Mögém áll és a hasamra simítja a kezét.

-      Hogy vagytok? - kérdezi az állát a vállamra támasztva.
-      Jól vagyunk - mosolygok magam elé.
-      Aggódtam, hogy túlságosan gyors voltam a múltkor - motyogja.
-      Nem. Az tökéletes volt - harapok az ajkamba.

Leülünk enni és közös fürdőt csinálunk. A ház másik felében van egy hatalmas fürdőkád. Ha jobban megnézem négyen is beleférnek. Amíg bent van, gyorsan elrendezem a konyhát és felmegyek törölközőért. Félúton a karjába kap és a fürdőben tesz le. Az egyik kezét az arcomra simítja míg a másikat a derekamon hagyja és elveszünk egymás tekintetében. Lassan levetkőztetjük egymást és bemászunk a kádba. Bemászik a hátam mögé és a mellkasára húz. Ellazítom magam mire csókolgatni kezdi a bőröm. A keze életre kel a mellem és a lábaim felé. Félig lehunyt pillákkal, nyögdécselve hagyom, hogy kényeztessen. Azt hiszem most az egyszer örülök, hogy felkötöttem a hajam. Körbejárja a nyakam és feljebb húz a csípőjére. Az alhasamhoz feszül a merevedése mire felmordul. Széthúzza a lábam és lassan belém csusszan. Minkét kezemmel a hajába markolok miközben őrült lassú tempóban mozogni kezd. Minden egyes lökésnél felemeli a csípőm.

-      Jó így? - suttogja a fülembe.
-      Igen - nyögök fel.
-      Szereted, ha benned vagyok ugye? - mormolja mély hangon.
-      Ühüm - hümmögök.

Ráharap a fülcimpámra és gyorsabban kezd el lökni. Összekulcsolja az ujjainkat és megtámaszkodik a kád szélében. Teljesen közel vagyok a kielégüléshez. Újból belassul és elkezd kínozni.

-      Gideon - sziszegem a nevét.
-      Még nem - simít végig a combomon.
-      Kérlek - lehelem.

Megáll pár másodpercig majd újból elkezdi. Teljesen kihúzódik és erősen belém vágja magát mire elélvezek. Hogy segítsek a lüktetésemen mozogni kezdek. Belekapaszkodik a csípőmbe és ritmusosan mozgatni kezd. Megfeszül bennem és a hátamhoz simulva elélvez, elindítva bennem egy kisebb nyögést. Belekapaszkodok a bicepszébe és gyengéden beleharapok az izmába. Leemel magáról és lassan lemossuk egymást. Még mindig kívánom őt és ő is engem. Kiszállok előtte és törölközőbe csavarom magam. Miközben fogat mosok, leengedi a vizet és beáll mögém. Magához húz és csak bámul rám. Belenézek az elködösült szemeibe és felismerem bennük a vágyat. Halványan rá mosolygok és nyomok fogrémet a fogkefémre. Kinyitja a száját és engedi, hogy megmossam a fogát. Tud még egy fogmosás is erotikus lenni? Azt hiszem igen a válasz. A többit már egyedül csinálja és lassan felöltözöm. A tükörből nézi végig, ahogy felveszem az átlátszó hálóingem.

-      Nem könnyíted meg a dolgom mi? - nyálazza meg az ajkát.
-      Hm, nem láttál még hálóinget? - lépek elé.
-      Kívánlak. Még mindig - nyom egy csókot a számra.

Az alsó ajkára harapok és felmegyek a hálóba. Mállok a tükör előtt, mint az utóbbi hetekben és végigsimítok a pocakomon. Csinálok egy fekete fehér képet és átküldöm Gideon telefonjára. Beállítom háttérképnek, ha hívom és felhúzom az órát. Befészkelem magam az ágyba és pár perc múlva mellém fekszik. A mellkasára húz és átkarolja a derekam. A másik keze a hajammal babrál. Arra alszom el, hogy a fejem simogatja. Hajnalban arra ébredek, hogy nem tudok mozogni. Gideon mindkét lábam lefoglalta magának csakúgy, mint mindkét kezem. Lassan kihúzom a zsibbadt végtagjaim és kiszabadítom a lábaim is. Amint  felállok, fellélegzek. Még egy óra és felébresztem. Addig bepakolom a táskám. Egy napra megyünk csak el és nem pakolok túl sok mindent. Becsavarom alul a hajam és leviszem a táskát majd csinálok egy tejes kávét. Mire a belekortyolnék Gideon kikapja a kezemből.

-      Felejtsd el! - rázza meg a fejét.
-      Ünneprontó - motyogom.
-      Tessék - tölt ki egy pohár narancslét.

Leülök és lassan elkortyolgatom és azt figyelem, hogy babrál a nyakkendőjével. Elé lépkedek és elhúzom a kezét. Gyorsan megkötöm és eligazítom az ingjét. Egy szájra puszit kapok és bepakolja a cuccainkat. Reggeli után felmegyek öltözni. megszárítom a hajam és felveszem a ruhám. Pont eltakarja a pocakom és kicsit csikiz is. Kihúzok egy fekete magas sarkút és egy fekete sarut is. Amint kész vagyok még úgy öt perc cipő próba után a sarú mellett döntök. Megetetem Raffit és dobok egy sms-t apának, hogy nézzen rá amíg vissza nem érünk. Lefelé menet beleütközöm Gideonba. A derekam után kap és óvatosan magához szorít.

-      Hello! - nézek fel rá.
-      Szia - mosolyog rám.
-      Azt hiszem mehetünk - túrom szét a haját.
-      Gyönyörű vagy - kapok egy normális csókot.
-      Szétmázolod a rúzsom - nevetek fel.
-      Kit érdekel - húzódik el.

Előre enged és amint leérünk összefonja az ujjainkat. A kocsiban bekapcsolom a rádiót és a hajammal babrálok. Amíg kocsikázunk az autópályán totálisan elunom magam. Egyik helyről a másikra mozgolódok.

-      Nyugton maradnál? - néz rám fél szemmel.
-      Hová megyünk egyáltalán? - pislogok rá.
-      New Jersey-be - vigyorog rám.
-      A jó Jersey. Totál le fogsz izzadni - nevetek fel.
-      Nem magam miatt aggódom - néz a hasamra.
-      Én megleszek - fogom meg a kezét.

Egy óra múlva már meg is érkezünk. Megkeressük a szállodát és lepakoljuk a cuccainkat. Amint felérünk a szobánkba már kopognak is. Gideon ajtót nyit és átöleli a vőlegényt. Már, ha ő a vőlegény. Majdnem egyforma magasak és majdnem kiköpött Gideon. Mintha a testvére lenne, de mégsem.

-      O, hello - néz rám.
-      Szia - mosolygok rá.
-      Azt hittem azzal a nyivákolós ribivel jössz - mondja halkan.   
-      Nick! - szól rá.
-      Bocs. Megyek még fel kéne öltöznöm. Megnősülök vagy mi fene - nevet fel.
-      Jó lenne, ha nem késnél el - jön egy idős hang a háta mögül.
-      Igen is anya! - nevet fel - Sziasztok! Majd találkozunk - indul el.

Mielőtt elindulnánk a helyszínre, ami valahol a tengerparton van még elrendezem magam. Szóval úgy hiszik, hogy az aktuális barátnő Ever. Befújom magam egy kis parfümmel és kinézek. Gideon a falnak dőlve vár rám. Átkarolja a derekam és elindulunk. Útközben hozzánk csapódnak a barátai és teljesen idegennek érzem magam. Persze, rám is figyel közben. Előre örülök, hogy nem magas sarkút húztam fel. Hiába raktak le a homokba kisebb parketta félét nem az igazi. Amikor érzed a lábad a homokba süppedni és tiszta homokos lesz, na az már tengerpart érzés. Végignézek a tömegen és felsóhajtok. A második sorban ülünk majdnem a legszélén. Felettünk fehér sátor féleség áll. Legalább nem fogok napszúrást kapni negyven fokban. Körülöttem páran már észrevettem, hogy sugdolóznak és végigmérnek. Kezdem kényelmetlenül érezni magam.

-      Jól érzed magad? - fordul felém.
-      Persze - bólintok.  

Közelebb húz magához és lassan megkezdődik az esküvő. A menyasszony egyszerű, fehér, hátul kivágott ruhában sétál az oltárhoz. Leülünk és a pap megkezdi a beszédet. Amíg hűséget esküsznek egymásnak elgondolkodom milyen volt Gideon esküvője. Biztos, hogy nem ilyen helyen vette feleségül a modell barátnőjét. Sohasem járt még az eszemben az esküvő gondolata. Túlságosan leköt az, hogy dolgozzak és megtaláljam az életem a kastélyon kívül. Arra eszmélek fel, hogy a tömegben sétálunk. Nem messze egy fogadóba megyünk és leülünk a pártól alig két széknyire. Szokásos köszöntő és koccintás után nekiállunk enni. Fogalmam sincs mi történik körülöttem. Teljesen lefoglal, hogy ne akadjak senki bámészkodó tekintetébe. Főleg a nőkébe ne. A menyasszony tánc után páran beállnak táncolni és engem is felkérnek. Gideon belemerült az egyik barátjával való beszélgetésbe. Amint kiérünk az asztalok közül lassú zenét kezdenek el játszani. A szőke hajú srác igyekszik nem nyomulni.

-      Hogy hívnak szépségem? - vigyorog rám.
-      Ezzel kellett volna kezdened mielőtt lekérsz nem? - nézek rá.
-      Bocs - von vállat.
-      Sissy, de csak Syd. Jobban szeretem. Téged szőke királyfi? - kérdezem.
-      Damien. Egyébként te vagy az egyetlen nő, aki sarut vett fel - néz a lábamra.
-      Egész éjjel nem mászkálhatok ebben - harapok az ajkamba.
-      Mázlista pasi Gideon - sóhajt fel.
-      Kösz, én is tudom - szólal meg mellettünk az említett.

Átvesz tőle és a következő számot is végigtáncoljuk. Nekem nem baj, ha pörgős, én csak lassúzom. A mellkasához húz és átkarolja a derekam. Meglepő, hogy észrevette az eltűnésem. Felnézek rá mire megcsókol. Beletúrok a hajába és szolidan viszonzom.

-      Lelécelsz a vőlegény öccsével? - piszkálja a hajam.
-      Nem nagyon foglalkoztatott, hogy leléptem - vonok vállat.     
-      Észrevettem, amint felkeltél mellőlem - néz rám a kék szemeivel.
-      Na persze - motyogom.

Visszamegyünk a helyünkre és újabb kaját tesznek elénk. Már így is tele vagyok és még a desszertet is meg kéne várnom. Kisebb útbaigazítást kérek a mellékhelységről és nagy nehezen megtalálom. Utánam ajtócsapódás következik és beszélgetni kezdenek.

-      Ez is valami modell lehet! - sóhajt fel az egyik nő.
-      Vagy csak alkalmi nőcske. Gideonnál mostanában sohasem tudni. Főleg amióta elvált Miától - csukja be a másik ajtót.
-      Ő is jobb annál a műmellű libánál. Hogy is hívták? Ever nem? - turkál valamiben.
-      Aha. Be sem mutatta nekünk. Mégis csak a barátai vagyunk - húzza le a vécét.
-      Azt meg kell hagyni, hogy gyönyörű - lépnek ki a mosdóból.

Kifújom a levegőt és elvégzem a dolgom. A legszívesebben elsírnám magam annyira nem érzem a szimpátiájukat. Nem vagyok ebbe a körbe való. Semmit sem tudunk egymásról és nem ismerjük egymás barátait. Úgy hiszem nem is fogjuk. Kimegyek kicsit levegőzni és lemegyek a tengerpartra. Leülök a homokba és bámulom a vizet. Jobb vagyok, mint az eddigiek. Ja és gyönyörű is. Milyen őszinték. Felsóhajtok és a víz felé sétálok. Leveszem a sarum és minden lépésemnél belevájom a homokba az ujjaim. Kéz ér a csuklómhoz és megállok. Gideon aggódó fejjel néz végig rajtam. Csak az ingje és a nadrágja van rajt.

-      Ne tűnj el! - húz magához.
-      Kijöttem sétálni - vonok vállat.
-      Szólhattál volna. Már mindenhol kerestelek - emeli fel a fejem.
-      Bemutattál volna egyáltalán? - kérdezem a szemébe nézve.
-      Igen - bólint egy aprót.
-      Hazudsz! - tolom el.
-      Nem szokásom. Hallottál valamit igaz? - túr bele a hajába.
-      Számít valamit? - sóhajtok fel.
-      Igen! Együtt vagyunk! Számít! - csattan fel.    
-      Mindegy! - indulok vissza.

Felmorran és utánam sétál. Bent leporlom a lábam és visszahúzom a cipőm. Megkóstolom a tortát és Gideon után megyek. Két hozzám korban hozzám illő nővel beszélget. Félrehúzódok és hallgatózok. Olyan vagyok, mint egy öreg nénike. Mindent kihallgatok, amit lehet.

-      Mi a francot mondtatok neki? Alig beszélünk és egész este eltűnik előlem - morran rájuk.
-      Nem beszéltünk vele! Még öt percig sem engedted el, amióta megjöttetek. Gideon nyugodj le! - szólnak rá élesebben.
-      Nem akarom elcseszni - sóhajt fel.
-      Szereted őt igaz? - lepődnek meg.
-      Annyira más és én... Azt hiszem - motyogja.

Úgy csinálok, mintha most jönnék és megállok előttük. Gideon rám kapja a tekintetét és bemutat. Kissé érdeklődve várom mit fog mondani.

-      Lizzy, Brit bemutatom a barátnőmet Sissyt - karolja át a derekam.
-      Sziasztok - mosolygok rájuk.
-      Hello! - köszönnek egyszerre.
-      Menni szeretnél? - néz rám.
-      Ha lehetne - bólintok aprót.
-      Elköszönök a többiektől. Jössz? - fogja meg a kezem.
-      Ha lehetne nem. Kint megvárlak - nézek az ajtó felé.
-      Jó - nyom egy puszit az arcomra.

Eltűnik a tömegben és az ajtó felé veszem az irányt. Tudom, hogy egy idióta vagyok, de minden idiótának vannak érzései. Azt hittem jól fogom érezni magam. Megismerek új embereket, a barátait és helyette totál elcseszem az egészet, mert úgy érzem nem vagyok idevalósi. Korán kezdtük volna a barátkozós részt? A szoba felé menet az ajkam harapdálom. Elsőnek megyek zuhanyozni és az ágyon ülve várom, hogy ő is végezzen. Leül elém és az arcomra simítja az ujjait.   

-      Mond el! - néz a szemembe.
-      Sajnálom, hogy elcsesztem - hajtom le a fejem.
-      Nem csesztél el semmit sem - húz az ölébe.
-      Elég jó vagyok neked? - nézek a szemébe.
-      Szóval ez a baj? Hogy nem vagy nekem elég jó? Honnan veszed ezt? - rázza meg a fejét.
-      Azt hiszik, hogy ugyan olyan vagyok, mint Ever meg Mia - bukik ki belőlem.
-      Egyáltalán nem vagy olyan! Jobb vagy, kedvesebb, okosabb, humorosabb és szexibb - kapok egy csókot.

Visszacsókolok és hozzábújok. Lefektet a hátamra és kapok egy puszit a hasamra. Vajon mit szólnának, ha tudnák, hogy terhes vagyok? Életemben először éreztem magam számkivetettnek. Miért is érdekel engem mások véleménye? Katrinre van szükségem! Éjjel halkan kimegyek az erkélyre és felhívom. Ahogy ismerem először kibeszéltet, aztán leszedi a fejem.

-      Tudod hány óra van? - szól bele.
-      Beszélnem kell veled - motyogom.
-      Jól vagy? Bántott? - érdeklődik aggódva.
-      Olyan hülye vagyok! - sírom el magam.
-      Hé nyugodj meg jó? Mond el mi bánt! - mondja mézes-mázas hangon.
-      Egyszerűen kiakadtam egy apróságon és amiről beszélgettünk állandóan bent járt a fejemben - szipogok.
-      Szívem csak hülyeségnek szántam. Francba! Én meg a nagy pofám! - nyög fel.
-      Jó ötlet volt egyáltalán eljönnöm? - ülök le az egyik székre.
-      Még jó, hogy! Szerintem el sem ment volna nélküled - vigasztal.
-      Nem tudom! Megőrültem Katie? - sóhajtok fel.
-      Biztosan! - nevet fel.
-      Hé... Köszi, hogy felvetted - mondom kislányos hangon.      
-      Neked bármikor hercegnő! Egyébként is mióta érdekel téged egy hülye pletyka? - korhol le.
-      Lehet a baba miatt van. Sokkal érzékenyebb lettem - bámulom a földet.
-      Ha ilyen egy terhesség én nem kérek belőle! A legjobb barátnőmből is picsogó szökőkutat varázsolt - szisszen fel.
-      Nem is! - nevetek fel.
-      Dehogyisnem! Na jó kiütöttem magam, szóval lefekszem. Jó éjt Babe! - teszi le.

Megrázom a fejem és visszamegyek mellé. Hozzábújok és egy puszit nyomok az arcára. Amint befészkelem magam átkarolja a testem és kezd felmelegíteni. Most, hogy kiadtam magamból sokkal jobban érzem magam. A napsugarakra ébredek fel, ahogy kiégetik a szemem. Gideon mellettem ül és a hajammal játszik.

-      Szia - nézek fel rá.
-      Jó reggelt! - mosolyog rám.  
-      Sokkal jobb! - kúszok fel hozzá.

Rövid csókot nyomok az ajkára és egy hosszabbat utána. A csípőjére ültet és felhúzz a lábát. Körém fonja a karját és a nyakamba temeti a fejét.

-      Lehetne, hogy nem beszélünk a tegnapról? - kérdezem halkan.
-      Ha jobban érzed magad tőle - nyom egy puszit a fülem mögé.
-      Sétálunk egyet mielőtt hazamegyünk? - túrok bele a hajába.
-      Ki nem hagynám - nevet fel.

Reggeli után felveszem az egyetlen rövid melegítő nacim, ami még feljön rám, meg egy fehér ujjatlant. Gideon is lazább szerelésbe öltözik és elindulunk. Megnézünk minden árust és kapok egy kabala karkötőt is. Felkötöm a kezemre és egy ugyanolyat az övére is. Rám vigyorog és megcsókol. Beülünk egy pizzázóba és kérek egy hatalmas hamburgert. Végül ő segít megenni a felét és totál szószosak leszünk. Nem bírom törölgetni a kezem és az arcom. Végül feladom és Gideon felé fordulok. Lecsókolja a számról a mustárt és a nyakamra is kapok egyet. Az ajkamba harapok és meglököm. Felnevet mellettem és kifizeti a számlát. Lemegyünk még a tengerpartra is. Felkap a csípőjére és lefekszik velem a homokba. Hozzám nyomja a csípőjét és rátapad az ajkamra. Belemarkolok a pólójába és belemosolygok a szájába. Percekig faljuk egymást és egyszer kétszer szorosabban dörzsöli hozzám magát. A pólója alá csúsztatom a kezem és még jobban magamra húzom.
 
-      Azt hiszem többször leugrunk Jerseybe! - vigyorog rám.
-      Jól hangzik - húzom végig az ujjam az ajkán.
-      Fogalmad sincs róla milyen gyönyörű vagy! - harap rá az ujjamra.
-      Hidd el, ha lenne már rég ezzel szekálnálak! - vigyorgok rá.
-      Jól van nagyokos! Mennünk kell! - húz fel.
-      Muszáj? - rázom ki a hajamból a homokot.
-      Muszáj - nyom egy csókot az ajkamra.

Felmegyünk a cuccunkért és elindulunk visszafelé. Pár rossz pillanatból, a jók felé repültem, csak egy telefonhívás kellett meg egy kis fejmosás. Hihetetlen, hogy egy kisebb változás is mit ki nem hoz belőlem. 

Sziasztok!

Ott kezdem, hogy ma elakartam menni a Szürke 50-re de mire odaértünk elfogyott az összes jegy. Először azt hittem, hogy egy vicc aztán eljöttünk haza, Mondanom sem kell totál idegesek voltunk. Ha fent van interneten igyekszem ma még megnézni. Bár próbálok emberkéket megkérdezni, aki hajlandó velem eljönni.  Holnapra ígértem a részt, de ma kapjátok meg. Köszönöm a sok, sok pipát. Nagyon boldog voltam.Sok puszi. Örülök, hogy tetszik a rész bármennyire is vagyok nagyon, hogy is mondjam kezdő. Na jó ennyit az én nyomoromról. Jó olvasást és zenét hallgassatok. :) 

Pusszantás Bubi  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése