2015. február 9., hétfő

8. fejezet

8.




A hetekben rájöttem, hogy Gideon kerül engem. Reggelenként ugyan úgy kaptam zacskót és néha áthozta a lányát és azóta nem láttam Miát sem. Nem jött le a megbeszélésekre sem. Kattel megbeszéltünk egy baba-mama fotó sorozatot. Lesz pár ruhás és félmeztelen is, bár az utóbbiba nem egyeztem bele. Sőt még azután is szeretne képet, hogy megszültem a kicsit. Lassan kihízom az összes rövid farmerom és szoknyáim. Kat vigasztalásul elvitt egy kismama boltba pár szoknyát venni. A pláza tervrajzát visszaadtam és nem szóltam egy szót sem. Lehetett volna mit kritizálni, de nem akartam megkockáztatni még egy vitát. Lassan átlépek a harmadik hónapba. Anya még nem tudja, hogy terhes vagyok. Azt hiszem visszacibálna Párizsba a kastélyba. A gondolkozásból a csengő szakít ki. Rose rám néz és kinyitom az ajtót. Rayen áll előttem dühös fejjel.

-      Hello! - morogja.
-      Szia - nézek rá meglepődve.
-      Mond csak nem érdemlem meg, hogy tudasd velem a kis gondunkat? - lépked beljebb.
-      Gond? - tátom el a szám.
-      Miért nem az? - nézi a pocakom.
-      Nekem nem ő nem az! Menj el! - fonom magamra köré a kezem.
-      Vetesd el! - túr bele a hajába.
-      Hogy mi van? - hátrálok.
-      Azt mondtam vetesd el! Nekem nincs szükségem rá - néz rám undorodva.
-      Takarodj innen! - szédülök meg.

Megkapaszkodok a falban és nekidőlök. Ő csak áll előttem és néz rám. Gideon mellettem terem és a két gorilla is. Azt hiszem rosszul leszek. Rayent kituszkolják az ajtón és gondoskodnak róla, hogy el is menjen. Azt hiszem összetörte a szívemet.

-      Nézz rám! Fel tudsz állni? - keresi a tekintetem.
-      Képes lett volna rá. Elvette volna őt - lehelem magam elé.
-      Figyelj rám! Nem engedem, hogy bajod essen oké? - fogja a kezébe az arcom.
-      Nem érzem jól magam - nézek a szemeibe.
-      Kapaszkodj a nyakamba - nyúl a lábam alá.

Felvisz a szobámba és lefektet az ágyra. Visszahúzom és a fürdő felé mutatok. Letérdelek a vécé elé és kiadok magamból mindent. Délután átjönnek apáék. Gideon anyja leül mellém és megvizsgál. Még mindig szédülök és émelygek. Apa sokkosan bámulja a hasam.   

-      Orvos vagy? - nézek rá.
-      Még egy darabig igen - mosolyog rám.
-      Az jó - motyogom.
-      Leesett a cukrod ezért vagy rosszul. Figyelj oda mit eszel egész nap. Adok egy inzulint. Ez egy kicsit fájni fog - húzza fel a pólóm.

Mindig is utáltam a tűket így ez most sincs másként. Kapom egy enyhe nyugtatót és lassan elalszom. Egyedül ébredek fel és lemászok a konyhába enni. Rettenetesen éhes vagyok. Raffi felnyüszít és leül mellém.

-      Hé, hát te fent vagy? - jön be apa.
-      Éhes vagyok - rágcsálom a falatot.
-      Anyád tudja? - ül le elém.
-      Még nem akarom elmondani neki. Szeretek dolgozni és addig nem hagyna békén amíg haza nem megyek- lóbálom a lábaim.

Gideon is ránk talál és a pultnak támaszkodva néz rám. Apa kettesben hagy minket és leül a helyére. Az őrültbe kerget a kutató tekintetével. 

-      Ne nézz már! - motyogom.
-      Jól vagy ugye? - kortyol az ásványvízbe.
-      Minek kérdezgeted állandóan? - turkálom a kaját.
-      Azt hiszem beléd zúgtam. Talán ezért - von vállat.

Megállok és felnézek rá. Jól hallottam, hogy belém zúgott? De hiszen azt mondta, hogy ne gondoljak ebbe semmit. Biztosan viccel. 
-      Aha, persze - állok fel.
-      Azt hiszed hazudok igaz? - lép elém.
-      Mi van azzal a résszel, hogy ne képzeljek ebbe semmit? A múltkor ezt mondtad - támaszkodok a mosogatóra.
-      Megpróbáltam távol tartani magam tőled - emeli fel a fejem.
-      Ugyan kérlek! - túrok a hajamba.
-      Nem tudom mikor, de elvetted az eszem. Állandóan rád gondolok. Muszáj a közeledben lennem, különben elviselhetetlen vagyok - simogatja az arcom.
-      Mindig elviselhetetlen vagy - sóhajtok fel.

Rám mosolyog és lágyan megcsókol. Beletúr mindkét kezével a hajamba és elmélyíti a csókot. Amint összeérnek a nyelveink felnyögök. Magához szorít és elszakad az ajkaimtól.

-      Most akkor együtt vagyunk vagy mi? - kérdezem a mellkasához bújva.
-      Syd! - szól rám.
-      Jól van na! - nevetek fel.

Amint kettesben maradunk beszélgetni kezdünk. Mesélni kezd a házasságáról és közben a kezem simogatja az ujjaival. Egy darabig az ujjaira figyelek majd az ajkát bámulom. Elmeséli, hogy három hónapos terhes volt Mia amikor rajta kapta egy modell sráccal a hálószobájukban. Mégis vele maradt amíg a kicsi két éves nem lett. Alig öt hónapja, hogy elváltak. Ever csak kikapcsolásként volt vele, aztán megismert engem és felborítottam az életét. Raffi is csatlakozik hozzánk és végigszagolgatja a pocakom, ahogy szokta majd rám nézve ráfekteti a fejét. Nem nehezedik rám, csak épphogy melegít. Rámosolygok és megvakarom a fülét.
Hármasban vacsorázunk és Rose szétszekálja az apját. Jót nevetek rajtuk egész este. Amint aludni viszi fáradtan ölel magához. Kihúz a konyhából és felkap a karjába. Felnevetek és belekapaszkodok a nyakába miközben a lépcsőn sétál velem felfelé. Kulcsra zárja az ajtót és gyengéden az ágyra fektet, majd fölém mászik. Lazábbra gombolom az ingjét és végigsimítok a mellkasán. Belemarkol a csípőmbe és közelebb húzza a testem az ágyékához. Végigcsókolgatja a nyakam és kibújtat a pólómból.

-      Csipke - leheli a mellem közé.
-      Mi ez a beteges ruha vonzódás minden férfinál? - nevetek fel.
-      Szexis - néz fel rám.  

Az ajkamba harapok és hagyom, hogy levetkőztessen fehérneműre. A combfixem elfelejtettem levenni. Nem gondoltam volna, hogy itt kötünk ki.

-      Megakarsz ölni te nő? - simít végig a combomon.
-      Nem láttál még harisnyát? - ülök fel.
-      Rajtad még nem! - túr bele a hajamba.

Lehúzza rólam és vetkőzni kezd. Félúton megállítom és lehúzom róla a nadrágot. Semmi sincs rajta a nadrágon kívül. Az ajkamba harapok és végigbámulom a testét. A bal vállán kígyózó tetoválás fut egészen a bicepszéig. Felnyögök és az ölébe mászok. Kikapcsolja a melltartóm és lassan lehúzza rólam. Apró csókot hint a mellemre és végighúzza a körmét a tetoválásomon egészen a fenekemig. Lágy csípő mozgásokban tolja nekem a csípőjét. Bugyin keresztül kezd el simogatni a meredező farkával. Felnyögök és beletúrok a hajába. Felhúzza a térdeit mire még közelebb kerülök hozzá. Felszisszenek, amint a mellemre szorít. Oldalt eltépi a csipke résznél a bugyim és félredobja. Ahogy bőr, bőrhöz tapad felnyögök. Megfeszül alattam és a nadrágjára néz. A hátamra fordít és a fiókban kezd el kutakodni. A nyaka és a kulcs csontja találkozását csókolgatom, amíg kotorászik. Felmorran és visszacsapja a fiókot. 

-      Mi az? - suttogom a mellkasába.  
-      Megbízol bennem igaz? - szuszogja.
-      Meg! - bólintok egy aprót.

Felhúzza a lábam és apránként beljebb tolja magát. Megszorítom a karját mire rátapad az ajkamra és gyengéden mozogni kezd. Ahogy hozzáér a mellkasa az enyémhez felnyögök. A gyengéd lökésekből egyre gyorsabbak és követelőzőbbek lesznek. Végigsimítok a hátán és megállok a csípőjénél. Átkarolja a testem és újra felül velem. Mozgatni kezdem a csípőm miközben a mellem csókolgatja és a bőröm markolássza. Hátrahajtom a fejem és újból beletúrok a fekete kócos hajába. A nyakamra viszi az egyik kezét és enyhén végigszorít lefelé vezetve az ujjait. A combomba markol és egyszerre kezd el velem mozogni. Lassan közeledek az orgazmus előjelei. Gyorsabb tempóra kapcsolunk és egyszerre élvezünk el. A hajamba temeti az arcát és magához szorít. Ugyanúgy lihegek, mint ő. Lehunyom a szemem és egy puszit nyomok az arcára. Leemel magáról és továbbra is ott tart a csípőjén.

-      Még sohasem csináltam így - harapok az ajkamba.
-      Nem ehhez vagyunk szokva - néz rám.
-      Nem - nevetek fel.

A kezére támaszkodik és végignéz rajtam. Körberajzolom a tetkóját mint egy labirintust. Elkapja az ujjam és bekapja a szájába. Erotikusan végignyal rajta a nyelvével. Élesen beszívom a levegőt és lassan megpróbálom kihúzni az ujjam. Ráharap az ujjamra és rám vigyorog. Aztán elengedi és a hátára fekszik. Beletúr az így is kócos hajába majd a szempillái alól engem néz. Fölé hajolok és egy csókot nyomok a szájára. Leszállok róla és célba veszem a fürdőt. Nem maradok sokáig egyedül. Bemászik mögém a zuhanykabinba és lemossa a testem. A vállára hajtom a fejem miközben az ujjaival kényeztet.

-      Az enyém vagy - mormolja a bőröm csókolgatva.

Gyorsan lemossa magát is és kihúz a víz alól. Egy puha törölközőbe csavarja a testem és a hajam is. Lazán az oldalára tekeri a sajátját és elindul a konyha felé. Amíg lent van megszárítom a hajam és felveszem az egyik pólóját. Rose a szemét dörzsölve lépked be hozzám. Amint elveszi a kezét könnyezni kezd. Felveszem és befekszem vele az ágyba. Átkarolja a derekam és a hasamra fekteti a fejét. Gideon az ajtóban állva néz minket. Felöltözik és bemászik mellénk. Magához húzza a lányát és engem is. Egy puszit kapok a fejemre és a szuszogását hallgatva elalszom. Reggel előbb felébredek, mint ők. A gardróbban állva válogatom a ruháim.

-      A maminak is sok cipője van - jön be utánam Rose.
-      Felpróbálod valamelyiket? - mosolygok rá.
-      Nem tudok benne menni - szomorodik el.
-      Ha nagy leszel neked is lesz - simítok végig az orrán.        
-      Rose? - motyogja Gideon.
-      Menj ébreszt fel apát! Jól ugráld össze az ágyat - vigyorgok rá.

Rám kacag és visszafut a szobába. Hallani, ahogy elkezd ugrálni az ágyon. Felsikkant és elvigyorodom. Imádtam kiskoromban ugrálni az ágyakon. Egy piros ruhát veszek le, piros magas sarkúval és összeszedem magam. Gideon megborotválkozva jön ki a fürdőből a sarkában Rose játszik a borotva pamaccsal. Leteszem a ruhám és elkészítem a hercegnőt, ha Gideon nem boldogul vele.

-      Apu elvisz oviba - újságolja öltözés közben.
-      Az jó - mosolygok rá.
-      Te is velünk jössz? - néz rám nagy szemekkel.
-      Szeretnéd? - adom fel rá cipőt.
-      Igen - kiált fel.

Reggeli után elvisszük oviba és bemegyünk dolgozni. Frank végigmér a nyitott irodaajtóból és miután nekiállok dolgozni még mindig érzem a tekintetét. Nos a múltkori liftes csók után már elkezdődtek a pusmogások. Próbáltam nem odafigyelni rá. Frankkel új építkezésre mentünk ki.

-      Hát nem magas sarkaknak való hely, de azért bejössz? - mosolyog rám.
-      Persze, érdekel - bólintok egy aprót.

Még félig sincs kész az épület, de a görög stílus már kilátszódik az épületből. Kicsit elkószálok és Körbejárok. A munkások is megbámulnak majd fojtatják a munkát. Egy pillanatra nem figyelek és már valaki ránt el a lezuhanó gipszkarton elől. Frank karolja át a derekam és magához szorít. A szívem ezerrel ver a mellkasomban és a babához kapok. Szerencse, hogy nem álltam közelebb. 

-      Jól vagy ugye? - állít lábra Frank. 
-      Csak megijedtem - porlom le a ruhám.
-      Jól van. Elég ennyi izgalom mára. Visszamegyünk - indulunk ki a kocsihoz.

Az irodába visszaérve Gideon vár ránk az asztalom előtt. Eszelős tekintettel már végig minket. Végig villan rajtam a tekintete és egy kicsit megnyugszik. Elkapja Frank zakóját és majdnem ráordít.

-      Elment az eszed? - feszül meg a keze.
-      Nem esett senkinek baja. Nyugodj meg - fogja meg a kezét.
-      Hogy jutott eszedbe kivinni? - engedi el.
-      Gideon nincs semmi bajom! - fogom meg a kezét.
-      És, ha rád zuhant volna? - morogja felém nézve.
-      Frank elhúzott, nyugodj meg - sóhajtok fel.
-      Nem mész ki többet amíg kész nincs az épület! Remélem világos voltam - mondja Frank szemébe nézve. 

Megfogja a kezem és behúz a liftbe. Felmegyünk az irodájába és amint becsukódik mögöttünk az ajtó, rátapad az ajkamra. Szorosan magához húz és leülünk a székébe. Az ölébe húz és kilazítja a nyakkendőjét. Sokkal fiatalabbnak néz ki borosta nélkül.

-      Vigyázz magadra. Kisebb szívrohamom volt, amikor telefonáltak, hogy... - motyogja.
-      Felejts el oké? Egy darabban vagyok - fogom meg az arcát.
-      Komolyan mondtam, hogy nem mész ki többet! - néz a szemembe.
-      Igenis főnökúr! - gúnyolódok.
-      Gúnyt űz belőlem Grófné? - ültet fel az asztalra.
-      Csak amikor főnökösködni próbálsz felettem - húzódik mosolyra a szám.
-      Hiszen az vagyok - harap bele az alsó ajkamba.

Meghúzza a fogaival és hírtelen megcsókol. Végigsimítja a kezét a combomon és még jobban elmélyíti a csókot. Elhúzódok és leszállok az asztalról. Az ajtó felé indulok és eligazítom a ruhámat. Egészen idáig eszembe sem jutott, hány nőt hozhatott fel már ide az irodájába és... A múltkor még Ever ült ott a helyemen.
Megborzongok és visszamegyek a helyemre. Igyekszem behozni a lemaradásomat és nem Everen meg a többi nőcskén jártatni az agyam. Sajnos a napom felét az átolvasni való papírok teszi ki. Alig van amit kitudnék javítani. A neten böngészve ráakadok egy gyerekszobára. Nemsokára be kell vásárolni a kicsinek és anyával is közölnöm kéne a dolgot. A lábam újból sajogni kezd a cipőben és egy kicsit kibújok belőle. Estére a lift is elromlik és lépcsőzhetek ezekben huszonkét emeletet, plusz a mélygarázs. Mire leérek igyekszem nem totálisan kiakadni. Útközben kiszakítottam a ruhám, majdnem kitörtem a bokám, kiborítottam a táskám teljes tartalmát. Mellesleg szorít a cipő és éhezem. Mielőtt a kocsihoz érnék Gideon is feltűnik.

-      Kerestelek, de azt mondták már elindultál - karolja át a derekam.
-      Nyűgös vagyok, kérlek hagyj ki a fejmosásból! - nyöszörgöm.

Hangosat kordul a gyomrom mire elkomorodva rám néz. Az ajkamba harapok és hagyom, hogy a fekete Aston Martin kocsijába tuszkoljon. Egy pizzázónál állunk meg. Útközben már mindenféle kajáról képzelődtem, végül rászedtem, hogy puccos étterem helyett ide hozzon. Egy kisebb pizzát azonnal befalok és jólesően felnyögök. Jót vigyorog rajtam az asztal másik felén.

-      Ne nevess ki! Meg ne próbáld! - pirulok el.
-      Élvezet nézni, hogy eszel - fojtja vissza a nevetését.
-      Marha vicces vagy! - utánzom a hanglejtését.

Felnevet és áthajolva az asztalon megcsókol. Mellettünk olvadoznak a nők. A pincér leszedi az asztalunkat és fizetés után elindulunk a kocsihoz. Útközben előhozza, hogy hétvégén az egyik barátja megnősül és ott kell lennie.

-      Örülnék, ha elkísérnél - néz rám.
-      Megnézem a naptáram hátha ráérek - bámulok ki az ablakon.
-      Szerintem ráérsz - simít végig a combom belső felén.

Feljebb viszi az ujjait mire megdermedek. Lélegzet visszafojtva várom, hogy mit a következőkben csinálni. Végigsimít a piros csipke bugyimon és felsóhajt. Az ülésbe kapaszkodom és megnyalom az ajkam. Befurakszik a keze a bugyimba és hazáig totálisan felizgat. nagyon csúnyán nézek rá, amint megérkezünk. Rámosolygok a két gorillára, akiknek még a nevét sem tudom. Ahogy beérünk az ajtón megához ránt és egymásnak esünk. Felültet a kanapéra és gyors mozdulatokkal lerántja a nadrágját. Lehúzz rólam a csipke csodát és felnyársal. Felnyögök és belemarkolok az ingjébe. Gyorsak és durvák vagyunk. A magas sarkúmat leszedi a lábamról és a csípője köré kulcsolja.

-      Erre vártam egész nap - mormolja a fülembe.

Hangosan felnyögök amint elélvezek és követ engem. Amíg meg nem szűnik a lüktetés bennem addig magamhoz szorítom. Kihúzódik belőlem és elrendezi a ruhám. Észreveszi a szakadást és kérdőn rám néz.

-      Beleakadtam az egyik korlátba - indulok átöltözni.

Összeszedem a cipőim és egy apró csókot nyomok az ajkára. Elkapja a derekam és visszahúz az ölébe. Rátapad a nyakamra és megszívja a bőröm mindenfelé miközben újból belém csusszan. Rásegít az ujjaival, hogy gyorsabban elélvezzek és fordít a helyzetünkön. A nyakamnál fogva szorít magához és erősebb lökésekkel visz az eksztázis felé. Felnyögök és meghúzom a haját. 
-      Ez az amit szeretsz igaz? - kérdezi a fülembe szuszogva.
-      Igen - nyöszörgöm.
-      Annyira dugni valóan nézel ki - mélyíti el a csípő mozgását.

Betapasztja a számat az övével és újból elélveztet. Teljesen nekidőlök és kipihegem magam. Még mindig izzik köztünk a levegő. Külön megyünk el zuhanyozni, de még mindig kívánom. Az, hogy beszél hozzám szex közben még jobban felizgat. Annyira, hogy el sem hiszem. Szabadon engedem a fantáziámat. A túlságosan piszkos fantáziámat.

Sziasztok! 

Itt is van a következő. Remélem valaki várta és olvassa is. Néha az, az érzésem, hogy feleslegesen jegyzem be a blogba a részeket. Nem várok eget rengető komikat, se sok pipát, de jól esik látni, ha valaki pipálgat. Örömmel mondom, hogy 11-fik résznél tartok már. Hibákért bocsánat. Igyekszem minden helyesen írni, átnézni. Más hirtelen nem jut eszembe. Irány olvasni. :) 

Pusszantás Bubi 

1 megjegyzés: