2017. április 10., hétfő

15. rész

15.






Hiába szól utánam nem állok meg. Gyere utánam és egy kicsit harcolj értem. Végre érezni akarom, hogy megteszi értem. A szemembe és nem a hátam mögött talál ki dolgokat az én beleegyezésem nélkül. Felmegyek átöltözni és kimegyek Raffival sétálni a ház mögé. Egy fehér, csipkés lenge ruhát vettem fel, saruval. A kicsinek tetszett az ötletem, mivel jól hasba rúgott. 
Helytelen volt, hogy kutattam tudom, de mégsem tudtam megállni, másként sohasem derültek volna ki ezek a dolgok. A rét végén leülök napozni és várok egy kicsit, hátha utánam jön. Raffi lefekszik a lábam elé és fülel. úgy tíz perccel később csatlakozik hozzám ő is. Leül mellém, két mappával a kezében. Szóval mégis csak hajlandó beszélgetni. Először egy puszit nyom a fejemre majd a kezembe nyomja a szerződést. 
  • Tépd össze! - mormogja. 
  • Hogy a szememre vesd, hogy miattam kellett összetépni? - nézek rá kicsit mérgesen. 
  • Nem, hanem azért, hogy elhidd enélkül is elakarlak venni - csattan fel. 
  • Tudod nem akartam kutatni, csak furcsán viselkedtél. Mégis mit kellett volna tennem? - sóhajtok fel megbánva a tetteim. 
  • Igazad van. El kellett volna mondanom, amint lehet. Csak az a... Folyton közbeavatkoznak a dolgok - sóhajt fel. 
  • Ha házasok leszünk, mindent meg kell ossz velem Gideon. Hiszen ez is egy lényeges dolog nem? - simítok végig az arcán. 
  • Annyira gyönyörű vagy - húzódik közelebb, elterelve a figyelmem. 
  • Ne terelj Gideon! - dőlök hátra. 
  • Kegyetlen vagy! - nyög fel. 
  • Miért van Rose az anyjánál, ha téged illet a jogos gyámság? - kérdezem kíváncsian. 
  • Mia nem egészen normális, ha nincs vele. Csak egy töredéket láttál abból, milyen ha megpróbálom elvenni tőle - piszkálgat egy fűszálat.
  • Miért nem küldöd elvonóra? Vagy pszichiátriára? - gondolkodok helyesen. 
  • Nem fogom a lányomat kitenni ennek! Nem akarom, hogy trauma maradjon benne! Te engednéd, hogy Rayen gyógyóba zárjon és a gyereked ott látogasson életed végéig? - morrant rám. 
  • Inkább hagyod, hogy tönkretegyen minket? Megáll az eszem! - állok fel hirtelen. 
  • Megoldom, mint eddig is - áll fel ő is. 
  • Persze, ahogy eddig is - rázom meg a fejem csalódottan. 
  • Értsd meg, hogy Rose miatt csinálok mindent! Ha Mia így tud normálisan viselkedni, hagynom kell! - túr bele a hajába idegesen. 
  • Nem ezt nem a lányod miatt csinálod! Nem tudsz elszakadni tőle! Fontos neked Gideon! Ha nem így lenne, nem foglalkoznál ennyire vele - mondom ki az igazságot.  
  • Ez nem igaz! Te is fontos vagy nekem, de ő lányom anyja az ég szerelmére - kiabálja le a fejem. 
  • Jól esne, ha Rayent is így beengedném az életünkbe? Minden döntésembe? Gondolkodjak én is az ő érdekeit nézve? Mert te ezt teszed Gideon! Mia érdekeit nézed a sajátod és mi érdekeink helyett! Fogalmad sincs róla nekem ez milyen érzés! Mintha én lennék a harmadik aki csak úgy van! Aki utolsónak tud meg mindent, még a saját házassági szerződésemet is - indulok el könnyekkel a szememben. 
  • Ne hibáztass, mert próbálok helyes utat járni! Felhagytam azzal az élettel már nagyon régen - suttogja megfogva a karomat. 
  • Ez neked helyes út? Rose a lányod és te vagy a gyámja erre hagyod, hogy a bolond exfeleséged nevelje? Ez szerinted helyes? Egy lecsúszott drogost akarsz a lányod mellé? - kiabálom le a fejét. 
  • Elég! - enged el hírtelen. 
  • Én ezt befejeztem! - indulok a ház felé. 
  • Ne akarj már megint választás elé állítani, mert ha választanom kell a lányomat választom még helyetted is! Ő az első, ahogy mondtad! Neked mellettem kéne lenned és támogatnod kedves Grófné! Ehelyett az egész szarért engem hibáztatsz. Takarodj vissza az anyádhoz és vidd a gyereket is magaddal! Vigyél el mindent! - néz a szemembe eszelősen. 
Tátott szájjal nézek Gideonra. Rá sem ismerek erre az emberre, akit magam előtt látok. Teljesen eszelős képet vág és írtó dühös. Ha félig meddig, de akkor is igazam van. Elindulok a ház felé és útközben majdnem elsírom magam. Egyenlőre csak dühös vagyok, de még mennyire. Kihúzom a bőröndjeimet és elkezdek pakolni. Ennyit az esküvőről meg a közös gyereknevelésről. Egyszerűen nem vagyok hajlandó annak a nőnek a közelében lenni. Felhívom anyát és megkérem, hogy küldje el értem a gépet. Délután öt körül megérkezik a gép. Addig van három órám összekészülni. Időközben Gideon is bejött és egy pohár whiskyt iszik. Elé sétálok teljes felszerelésben és visszaadom a gyűrűt meg a karkötőt is,
  • Ezt meg add oda annak akinek akarod. Nincs szükségem rá! Megleszek nélküle is!  - nyújtom oda neki. 
Mivel nem veszi el az asztalra dobom őket, nagyot koppanva az üveglapon. Leráncigálom a bőröndjeim és kiteszem a kapu elé. A testőrök azonnal elém lépnek de elhessegetem őket. Ha hárpiát akarsz Gideon most megkapod!
  • Ne érjen hozzá a koszos kezével! - sziszegek rá. 
  • Ahogy parancsolja asszonyom! - gúnyolódik vissza. 
 Amint megérkezik a sofőröm, anya kiugrik a kocsiból és elém siet. Értetlen képet vág majd besiet Gideonhoz. Most komolyan ezt kell játszanunk? Nem hallok semmit sem. Beküldöm a sofőrt a maradék táskámért és Raffit a hátsó ülésre ültetem, magam mellé. Anya kissé sértetten néz rám, mintha az én hibám lenne.
  • Mehetnénk végre? - nézek fel rá, 
A lépcső tetején áll és a fejét rázva néz rám. Türelmetlenül nézek rá, jelezve, hogy indulnék. Gideon még kijön anyám mellé és merev tekintettel néz rám.
  • Vigyázz magadra! - mondja Gideonnak anya majd elindul a lépcsőn. 
Amint leér, beülök és becsatolom magam. Anya egészen a szállodáig nem szól semmit. a szobámba érve még Katrint is ott találom. Nagyszerű, hogy ketten akarják telebeszélni a fejem. Nem én voltam az, aki azt mondta takarodjak el. Nem kell kétszer kérned Gideon! Leülök a kanapéra és összekulcsolt kézzel várom, melyikük kezdi. Elsőnek anya szólal meg.
  • Mi történt kicsim? Tegnap még a meghívót válogattuk, ma meg elköltözöl? Nem lehetne megbeszélni? - mondja kedvesen. 
  • Ha te is egy pszichopatára bíznád a lányod akarnál még valamiről beszélgetni? - kérdezem nyersen. 
  • Nem értem miről beszélsz - rázza meg a fejét. 
  • Gideon a bolond exére akarja bízni a lányát, holott a jogos gyámság az ő kezében van. Túlságosan törődik az épelméjűségével. Bele sem gondol abba, hogy ez tönkretesz minket is. A tudtomon kívül akart velem házassági szerződést íratni. Attól fél, hogy Rayen vagy én kisemmizném. Kell a francnak a pénze! Van saját keresetem - magyarázok. 
  • Ez... hű - szólal meg Katrin is. 
  • Nem bírom a hátam mögötti szervezkedést ezt te is jól tudod anya! - fújtatok, mint egy felbőszült anyabika. 
  • Gideon idővel biztos észhez tér. Adj neki kis gondolkodási időt - ül le mellém anya. 
  • Anya nem én mondtam neki, hogy takarodjak a közeléből - mondom fájón. 
  • Csak mérgében mondta. Nyugodj meg jó? - ölel meg.
  • Te nem láttad milyen eszelősen nézett rám - suttogom. 
  • Feküdj le egy kicsit, sápadtnak látszol - simít végig a fejemen. 
Megfogadom a tanácsát és lefekszem aludni a hotelban. Alig alszom két órát, anya már keltegetni kezd. Megérkezett a repülő frissen feltankolva. Már csak az indulásra vár. Kat elbúcsúzik tőlem a reptéren és megígéri, hogy a kicsi születésére meglátogat. Nemrégen Gideon miatt jöttem ide, remélve, hogy lesz ebből valami, most meg miatta megyek el.

Sziasztok!        

Hát ezt a napot is megértük, hogy részt tudtam hozni hosszú idő után. Igaz ezt most gyorsan itt írtam meg. Lehet kicsit összecsapott lett, de legalább írtam valamit. Remélem lesz olyan ember aki el is olvassa. *.* 
Egy kedvenc dalomat tettem a szöveghez hozzá. Naná, hogy vámpírnaplókból :D
Amint tudok megpróbálok irni uj részt. Ahogy az időm engedi. Pusszantás.                    

1 megjegyzés: