2014. december 28., vasárnap

Bejelentkezés

Sziasztok! 

Nos igen, újra itt vagyok. Elkezdtem írni két könyvet. Ígérem úgy hozom a előre kidolgozott, átnézett fejezeteket, hogy ne kelljen késlekednem. Ez a könyv, kicsit másabb mint az eddigi írásaim. Remélhetőleg tetszeni fog ami kipattant a fejemből, ahogy eddigi blogjaimon is. A történet teljesen kitalált előre leszeretném szögezni mielőtt támadások érnének. Túlságosan sokat nem szeretnék beszélni csak a lényeget. A héten valamikor felkerül az első rész is. Addig is szerkesztem a blogot és várjatok rám... Muhahaha :) 

Pusszantás Bubi voltam :) 

Egy kis meglepi az első fejezetből. 

Azt hiszem szavak nélkül is tudunk kommunikálni. Ha hozzám érne felgyulladnék a kéjtől azt hiszem. Előveszem a nyakláncom mire felém sétál. Pontosan megáll mögöttem és átnyúl a fejem fölött a láncért.
-      Fogd fel a hajad - mondja mély hangon.
Amint becsatolja a láncot végigsimít a nyakam vonalán. Libabőrös leszek és hirtelen felállok. Megbillenek kicsit hátra mire körém fonja a karjait. A lehelete a nyakamat perzseli mire elpirulok.
-      Óvatosan hercegnő - suttogja a fülembe.
-      Nem vagyok az - fogom meg a kezét.
-      Nekem az vagy - állít talpra.
Amint elenged fázni kezdek. Kisétál az ajtón és közben megigazítja a nyakkendőjét. Felsóhajtok és elindulok lefelé. 

1 megjegyzés: